Várakozás nélkül intézhetik ügyeiket a kórházi dolgozók
A HR-ügyfélszolgálati iroda megnyitása megkönnyíti a dolgozók és a HR-igazgatóság közötti kapcsolattartást, együttműködést, és meggyorsítja a munkafolyamatokat is.
Ügyfélszolgálati irodát nyitott a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház az ügyintézések megkönnyítése érdekében a munkatársak számára. A főigazgatóság épületének földszintjén kapott helyet az iroda, amely február 6-tól várja majd a dolgozókat. Az ügyfélszolgálat kialakítása – amellett, hogy pilot jellegű az egészségügyben – megkönnyíti a dolgozók és a HR-igazgatóság közötti kapcsolattartást, együttműködést, és meggyorsítja a munkafolyamatokat is.
Ahhoz, hogy betegeket tudjanak gyógyítani, számos szervezeti egységre van szükség, ez az úgynevezett back office, ebbe a körbe tartozik a HR-igazgatóság is – mondta dr. Révész János, a kórház főigazgatója. Az elmúlt évben jelentős változás következett be az intézmény életében, hiszen irányító szerepet kapott. Jelenleg a városi kórházak munkavállalóival együtt 5200 dolgozóról kell gondoskodnia a szervezetnek, ez kihívás. Annak érdekében, hogy ki tudják szolgálni az igényeket, informatikai és munkaerő-fejlesztést is végre kellett hajtani. Az elégedettségnövelés része az ügyfélszolgálati iroda létrehozása. A lényege, hogy előre foglalt időpontban, gyorsan tudják ügyeiket intézni a kórház dolgozói – tudatta a főigazgató.
Könnyen és gyorsan
A jogviszony kezdetétől a befejezéséig minden, munkával kapcsolatos üggyel fordulhat az ügyfélszolgálathoz a dolgozó – emelte ki Szendi József munkaügyi és HR-igazgató. Olyan lehetőséget szeretnének a munkatársaknak biztosítani, amely támogatást és megoldást nyújt a problémáikkal kapcsolatban. Könynyen kezelhető felületen, az intézmény belső intranet hálózatán lehet időpontot kérni – ismertette a szakmai vezető. A teljesség igénye nélkül néhány azok közül, amelyeket ebben az irodában kezelnek majd: kedvezményes utazási utalványok, igazolványok, szja-val kapcsolatos nyilatkozatok, elszámolások (M30) nyomtatása, postázása, a csed, gyed folyósításához szükséges iratok beszerzése, és megküldése a munkaügyi referens részére, munkáltatói igazolások elkészítése, illetve igazolás kiállítása az egészségügyi tevékenység végzéséről.
Forrás, fotó: Észak-Magyarország